Wat zijn de leerdoelen?
Door betekenisvolle kennis- en leerarrangementen aan te bieden in samenwerking met gevestigde (inter)nationale partners, bereiken studenten de volgende doelen:
- De student maakt een bewuste keuze welk project passend is bij zijn kwaliteiten en de wensen van het project
- De student analyseert de interculturele context aan de hand van theoretische concepten
- De student ontwikkelt, voert uit en evalueert theoretisch onderbouwde en duurzame beweeginterventies op micro-, meso-, en/of macroniveau in de interculturele context
- De student draagt bij aan het versterken van draagvlak voor beweeginterventies door (lokale) netwerken te activeren en deze netwerken te onderhouden en te verduurzamen
- De student ontwikkelt een visie over de effecten van beweeginterventies in de interculturele context
- De student vergroot competenties in de interculturele context
- De student maakt een professionele film over de (potentiële) effecten van beweeginterventies
Behalve op deze persoonlijke doelen, richt de minor zich ook op maatschappelijke groei door een concrete kennis en uitvoeringsbijdrage te bieden op het gebied van de waarde van bewegen, therapie en empowerment.